aku.harimau.putrajaya.

aku.harimau.putrajaya.

Monday, February 14, 2011

dulu, 3103. tahun lepas

LEBAT,
tak rapatrapat.
AIR,
nasib tak hanyir.

tak cerah, mendung kuning,
xmarah, tak melenting,
tak nampak hijau,
tak nampak biru,
tak lemau, tapi haru.

HAHAGAGALALARARA.

masa dah sampai,
tak tergapai, tak lalai,
senyum bersepai.

NORMAL tapi mahal,
separauh tapi tak penuh,
risau pada YANG merintih sakit,
bagai terasa sama,
sayang tapi takut HILANG,
rapat tapi takut tidak lagi rapat,.

jangan merasa, nanti terseksa,
so, kita enjoy SAJA.

zaman baru,
rasa teranjak nya paradigma,
melontar normal semalam,
membangkit ajaib sketsa hari ini,
naseb baek,
maseh pada YANG terbaek
.
310310 




di meja merah, mendengar barisbaris ayat lelaki,
mentidak-dengarkan diskusi,
LILIRIRIKIKI.
ingat pada yang terbaek,
tak mengapa, sudah terbiasa begini,
menjalani hari.

KAKAFAFASASA.
tidak peduli,
terus gah menggagah,
emosi mati.

HAKIKAT,
tak seenak manis kitkat,
tak semeriah terang warna keju cake,
alahai, tak pe aku alahai,
sudah seperti terasa apa budak TANJONG rasa.
HAKAGARA

ini lakaran penipuan,
SUDAH,
aku mempersiapkan diri,
ALAMI,
mereka berjalan,
pelbagai ragam.

cocacola,
PENEUTRAL RASA,
jalan sekatsekat,
tak ada debaran dada,
tak ada air mata lara.

aku SUDAH hebat,
kenapa?
kerana aku sedang merasa manis KITKAT.
310310

No comments:

Post a Comment